Хочете вивести свій бізнес у сфері фінансових послуг на новий рівень за допомогою сучасного рішення для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)? Якщо так, то вашим першим інстинктом може бути відкрити улюблену пошукову систему і ввести щось на кшталт “CRM-системи для фінансових послуг” або “CRM для індустрії фінансових послуг”. Ви, безсумнівно, отримаєте десятки результатів і рекламних оголошень за лічені секунди.
Хоча це чудово, коли є вибір, майже кожне оголошення буде рекламувати себе як “найкращу CRM-систему для фінансових консультантів”. Ці високі вимоги можуть ускладнити пошук CRM для фінансових послуг, яка дійсно відповідає потребам вашої компанії.
Щоб допомогти вам розібратися, ми виділили ключові фактори, на які слід звернути увагу при виборі платформи для управління взаємовідносинами з клієнтами для вашого бізнесу.
Коли ми закінчимо, ви отримаєте інструменти та ресурси, необхідні для прийняття обґрунтованого рішення. Ми навіть поділимося кількома історіями успіху, які, можливо, надихнуть вас зробити крок уперед і впровадити CRM для фінансових консультантів.
Що таке CRM у фінансових послугах?
CRM для фінансових консультантів функціонує так само, як рішення для управління взаємовідносинами з клієнтами для інших бізнесів. Вона надає вашій команді інструменти, які оптимізують роботу з клієнтами, фіксують історію всіх електронних листувань співробітників і допомагають їм укладати більше угод.
Ефективна CRM-система для фінансових консультантів спрощує реєстрацію та відстеження всіх взаємодій між співробітниками та клієнтами в одному централізованому місці, забезпечуючи безперебійну роботу як для співробітників, так і для клієнтів. Система пов’язує всі взаємодії з клієнтами воєдино, що дозволяє легко зберігати аудиторський слід, до якого можна швидко отримати доступ у разі офіційних запитів або скарг клієнтів. Сегментуючи клієнтів на основі їхніх інвестованих коштів або чистих активів, система допомагає компаніям надавати індивідуальні послуги кожному клієнту. Крім того, платформа зберігає детальні особисті профілі клієнтів, включаючи рід занять, заробітну плату, вартість майна, хобі та інтереси, дані про сім’ю, імена домашніх тварин, імена дітей та іншу важливу інформацію, що дозволяє компаніям краще розуміти та обслуговувати своїх клієнтів. Маючи всю цю інформацію в одному місці, клієнти можуть обслуговуватися більш ефективно, а компанії можуть отримати конкурентну перевагу у своїх галузях.
На що звернути увагу при виборі CRM?
Шукаючи CRM для фінансових консультантів, враховуйте такі фактори, як:
Вартість
Як ви швидко зрозумієте, як тільки почнете пошук, вартість CRM для фахівців з фінансових послуг може сильно відрізнятися.
Деякі з найпростіших варіантів можуть коштувати всього $20 за користувача на місяць або менше. На іншому кінці спектру знаходяться платформи, які коштують $100 і більше за користувача на місяць.
Посередині між цими двома крайнощами знаходяться дорогі CRM-платформи, які пропонують ідеальне поєднання функцій і цінності для вашого бізнесу. Якщо ви хочете отримати високу рентабельність інвестицій, ми рекомендуємо розглянути рішення в діапазоні від $30 до $60.
Розгортання та впровадження
Швидше за все, ваш бізнес не має у своєму розпорядженні безмежних ІТ-ресурсів або величезної команди професіоналів у сфері інформаційних технологій. З огляду на це, важливо вибрати рішення, яке буде простим у впровадженні, розгортанні та підтримці.
Найкраще програмне забезпечення CRM для фінансових консультантів має бути впроваджене швидко, щоб ви могли мінімізувати час, необхідний для отримання прибутку. Вивчаючи цей аспект, обов’язково з’ясуйте, чи пропонує постачальник підтримку при впровадженні. Якщо ні, можливо, він не найкраще підходить для вашої компанії.
Простота використання
Ваші фінансові консультанти мають достатньо роботи. Останнє, що ви хочете зробити, це доручити їм навчитися користуватися надто складною CRM.
Ми пропонуємо запланувати демо-версію або безкоштовну пробну версію, щоб оцінити простоту використання платформи. Що може бути кращим способом визначити, чи підходить платформа вашій команді, ніж випробувати її в тестовому режимі?
Організація
Якісна CRM-система повинна відстежувати всі види взаємодії між членами команди та клієнтом. Це включає в себе електронні листи, телефонні дзвінки, зустрічі та будь-які інші комунікації або точки дотику з клієнтом. Маючи повний огляд усіх взаємодій, CRM-система може надати цінну інформацію про поведінку, вподобання та потреби клієнта, що дозволяє компанії персоналізувати свої послуги та пропонувати індивідуальні рішення. Такий рівень деталізації може допомогти побудувати міцніші стосунки з клієнтами, підвищити їхню задоволеність і, зрештою, призвести до вищого рівня утримання клієнтів і збільшення доходів. Тому надійна CRM-система, яка включає взаємодію членів команди з клієнтами, має вирішальне значення для фінансових консультантів, які прагнуть забезпечити виняткове обслуговування клієнтів і виділитися в конкурентній галузі.
Безпека
Двофакторна автентифікація особливо важлива для фінансових консультантів, оскільки вони мають справу з конфіденційною фінансовою та особистою інформацією своїх клієнтів. Сюди входять номери банківських рахунків, інвестиційні портфелі, номери соціального страхування та інші конфіденційні дані, які потенційно можуть бути використані для шахрайських дій. Тому вкрай важливо, щоб фінансові консультанти вживали всіх необхідних заходів для захисту своїх CRM-систем і даних клієнтів від несанкціонованого доступу.
Крім того, сфера фінансових послуг суворо регулюється, і фінансові консультанти повинні дотримуватися суворих правил безпеки та захисту даних. Впровадження двофакторної автентифікації в CRM-системи може допомогти фінансовим консультантам відповідати цим вимогам і продемонструвати свою прихильність до підтримки безпечної та надійної платформи для своїх клієнтів.
Доступність підтримки
Навіть найнадійніші CRM-системи час від часу зазнають простоїв або інших проблем з продуктивністю. Однак найкращі рішення підтримуються командами підтримки світового класу, які завжди доступні, коли вони вам потрібні.
Перш ніж вибрати рішення, з’ясуйте, як компанія надає підтримку, коли вона доступна, і який середній час вирішення проблем. Якщо відповіді на ці важливі питання не викликають довіри, продовжуйте пошук, поки не знайдете постачальника, який пропонує необхідну вам підтримку.
Навіщо фінансовим консультантам потрібна CRM?
Впровадження потужної CRM для фінансових консультантів, такої як Daylite, допоможе вам:
Сприяти масштабуванню бізнесу
Протягом багатьох років численні власники малого бізнесу використовували Daylite як каталізатор для масштабування своїх компаній і залучення більшої кількості клієнтів. Provincial Development Group є яскравим прикладом клієнта, який реалізував свій потенціал за допомогою Daylite.
До розгортання Daylite, Provincial намагалася підтримувати прозорість даних, оскільки розширювала свій пул клієнтів. Після впровадження нашого рішення вони не тільки досягли виняткової інформаційної прозорості, але й отримали можливість залучати ще більше клієнтів.
Підвищення продуктивності
Life and Legacy Advisory Group була партнером Daylite з самого початку. Засновник компанії Ел Макдональд знав, що йому потрібна універсальна, проста у використанні CRM, коли готувався до запуску компанії. Його пошуки привели його до Daylite CRM та нашої компанії.
Макдональд і його команда покладаються на нашу платформу, щоб забезпечити відповідність своєї компанії нормативним вимогам, не жертвуючи при цьому гнучкістю. Майже через два десятиліття після прийняття Daylite, Life and Legacy Advisory Group продовжує процвітати. Вони використовують наші рішення для обслуговування клієнтів, сприяють прозорості даних і підтримують оптимальну продуктивність день у день.
Побудуйте кращі відносини з клієнтами
Хочете побудувати кращі відносини з клієнтами та підвищити їхню лояльність до вашої компанії? Якщо так, то вам потрібна зручна CRM, яка впорядковує комунікацію та підвищує ефективність управління угодами.
З таким рішенням, як Daylite, важливі дані про клієнтів завжди будуть під рукою. Ви можете переглядати записи дзвінків, встановлювати нагадування, планувати подальші дії та виконувати безліч інших корисних функцій.
Скільки коштує CRM для фінансових консультантів?
Деякі CRM мають складні моделі ціноутворення, приховані платежі та високі тарифи на користувача. На щастя, найкращі CRM-рішення для фінансових консультантів пропонують прозоре ціноутворення і прості моделі оплати, щоб ви точно знали, за що платите.
Daylite є яскравим прикладом. Наша платформа є економічно ефективною та конкурентоспроможною і відповідає тій цінності, яку вона приносить власникам бізнесу. Ви можете працювати в режимі офлайн, співпрацювати над проектами, залишатися на зв’язку з клієнтами, відстежувати угоди за допомогою користувацьких конвеєрів та багато іншого!
Як Daylite може допомогти?
Daylite дійсно має все, що потрібно в CRM для фінансових консультантів. Наше рішення таке:
Доступне за ціною
Підтримується чудовою командою підтримки
Просте у використанні та впровадженні
На базі Mac
Якщо ваш бізнес працює на пристроях Mac і ви шукаєте CRM “все в одному” за винятковою ціною, Daylite – саме те, що вам потрібно. Спробуйте Daylite безкоштовно протягом 14 днів. Після цього ми гарантуємо, що ви не захочете укладати жодної угоди без нього.